رهام علاوه بر درس خواندن در کارهاي منزل به مادر و در کشاورزي به پدر خود کمک مي کرد و با وجود سن کمي که داشت به همراه عموي خود به برق کشي ساختمان و لوله کشي آب مي پرداخت و از این طریق خرج هزينه تحصيل خود را به دست مي آورد.
شهید علی نعیمی در نهم تیر ماه 1341 در محله ي ترپه اي از توابع شهر لامرد ديده به جهان گشود. در 3 سالگي پدرش بيمار شد و به کشور قطر رفت و مادرش به مدت 9 سال هزينه ي زندگي خانواده را با خياطي دستي تأمين کرد.
شهید جعفر احمدی بیست و دوم مرداد ماه 1344 در خانواده اي مذهبي در روستاي محمد آباد از توابع فيروزآباد ديده به جهان گشود. دوران خردسالي خود را در ميان خانواده اي کشاورز و زحمت کش سپري کرد و ...
آن روز ديگر حساب بيست تومان هم نکردم و زدم به چاک.و از مسجد سراسيمه و هراسان پا به فرار گذاشتم و تا دم در خانه دويدم.فردا ظهر که شد باز هواي بيست تومان آمد تو کله ام و به ياد آن چيزهائي افتادم که با بيست تومان ميشه خريد اين بود که دوباره به طرف مسجد رفتم.
پيامى كه براى شما ملت شهيد پرور ايران دارم اين است... با نشأت گرفتن از قران و دستورات انبياء و پيام شهيدان و با رهنمودهاى امام عاليقدر و با رهبريت روحانيت اين رسالت اصليتان را به ثمر برسانيد.
يادواره سردار شهيد ولي نوري و شهداي دانشجوي دانشگاه هاي فني و حرفه اي فارس با حضور سردار كريم پور (مشاور فرمانده نيروي قدس سپاه) خانواده های شهدا، اساتید و دانشجویان در دانشكده شهيد باهنر شيراز برگزار شد.
وقتی از او می خواستیم که به درس و دانشگاهش بپردازد می گفت:" امام فرموده جنگ در راس همه امور است" و " من در دانشگاه امام حسین(ع) ثبت نام کرده ام" آرزویش شهادت بود و با این که بارها زخمی شد بازهم جبهه را رها نمی کرد.
در زمان اقامت در نجف اشرف ، از محضر فرزانگان بزرگي همچون آيات عظام ، حاج سيد محمد کاظم شيرازي ، حاج سيد ابوالحسن موسوي اصفهاني و... بهره برد و به فضل الهي در سن کمتر از سي سالگي درجه ي اجتهاد را از مراجع بزرگ آن زمان دريافت نمود.
محمد حسين زماني که در مناطق کرخه نور مشغول انجام خدمت بود ، مجروح شد . پس از آن مدت زماني را در موسيان ، عين خوش و دشت عباس خدمت کرد و سپس عازم منطقه آبادان شد .
دو سال از خدمتش در دزفول می گذشت که به مرخصی آمد و در کازرون ازدواج کرد و سپس به همراه خانواده به دزفول بازگشت . پس از طی یک سال به سر پل ذهاب پادگان ابوذر انتقال یافت و مدت چند سال در این پادگان به خدمت ادامه داد. در همان اوائل انقلاب بود که با پیام امام مبنی بر ( ارتشی ها اسلحه خود را به زمین بگذارند و به مردم بپیوندند) از ارتش بیرون آمد .